Inloopspreekuur voor bestuursleden, eigenaren/bewoners en leden van de duurzaamheidscommissie. David, de VvE-adviseur van de gemeente, is die middag aanwezig. Heeft u een vraag over het verduurzamen van uw VvE, kom dan zeker langs. Ook energiecoach Sheri is aanwezig. Bij haar kunt u terecht voor simpele en goedkope oplossingen om energie te besparen in uw eigen woning. Ook weet zij veel over te hoge energierekeningen en wat u daaraan kunt doen. Aanmelden is niet nodig. Kom gewoon langs!
